جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
محصولات

توربین گاز MGT-75

توربین گاز MGT-75

یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در صنعت برق، راندمان نیروگاه‌هاست و از دغدغه‌های اصلی این صنعت، بالا بردن راندمان نیروگاه‌ها در مراحل تولید و تامین برق مورد نیاز است. از این رو طراحی توربین کلاس(MGT-75) F با کمترین تغییر در ابعاد توربین نسبت به توربین کلاس (MGT-70) E، می‌تواند توان و راندمان بالاتری را تولید کند. طراحی این توربین بر اساس تجربه‌ به دست آمده در زمینه‌های تولید، توسعه، فروش و سرویسِ دیگر توربین‌های گازی شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) صورت می‌گیرد تا بر اساس نیاز بازار، تنوعِ سبد محصولات شرکت را افزایش دهد.

در طراحی این توربین از آخرین فناوری‌ها و ابداعات توربین‌های کلاس F به منظور بهبود در عملکرد، قابلیت اطمینان، عمر و کاهش آلایندگی استفاده می‌شود. با توجه به تجربه‌ ثابت شده در طراحی و بهره‌برداری توربین‌های کلاس F، توربین MGT-75 قابلیت استفاده به هر دو صورت تک شفت و چند شفت را خواهد داشت و بدین ترتیب انعطاف‌پذیری در آرایش سیکل ترکیبی را افزایش می‌دهد.

جدول مشخصات فنی

تماس با مپنا

در صورتی که به اطلاعات بیشتری درباره گروه مپنا نیاز دارید، و یا برای شرکت یا سازمان خود نیازمند راه‌حل یا محصولی هستید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

پیمایش به بالا