جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی پاورژن روسیه

نمایشگاه بین‌المللی پاورژن روسیه با حضور فعالان صنعت انرژی از حدود ۵۰ کشور جهان و از جمله نمایندگان گروه مپنا به مدت سه روز در مجتمع نمایشگاهی اکسپوسنتر شهر مسکو برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی پاورژن روسیه با حضور فعالان صنعت انرژی از حدود ۵۰ کشور جهان و از جمله نمایندگان گروه مپنا به مدت سه روز در مجتمع نمایشگاهی اکسپوسنتر شهر مسکو برگزار شد.

نمایشگاه و همایش بین‌المللی پاورژن روسیه، از چهارم تا ششم آبان امسال (۲۵ تا ۲۷ اکتبر)، میزبان شرکت‌های نام‌آشنایی چون کاواساکی Gas Turbo Technology, Kawasaki Heavy Industries و آنسالدو  Ansaldo Energy بود تا علاوه بر بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش انرژی روسیه، در خصوص  تکنولوژی‌های جدید مرتبط با حوزه‌های تولید و توسعۀ برق، افزایش بهره‌برداری از انرژی‌های تجدیدپذیر و نیز احداثِ نیروگاه‌های برق گفت‌وگو و تبادل‌نظر کنند.

گروه مپنا نیز به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در صنایع انرژی، در این نمایشگاه حضوری پررنگ داشت تا به معرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود بپردازد و به مذاکره با نمایندگان شرکت‌های بین‌المللی حوزۀ نیروگاهی بنشیند.

نمایندگانی از بخش تولید و حوزۀ سرویس، بخش برق، بخش پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت ارتباطات و بازار به همراه نمایندگانی از شرکت‌های توگا و پرتو در نمایشگاه پاورژن روسیه حاضر شدند تا پاسخگوی سوالات مدعوین باشند.

توسعۀ فعالیت‌های گروه مپنا در حوزۀ خدمات و تأمین قطعات برای نیروگاه‌های گازی روسیه، فروش قطعات یدکی توربین‌های گازی و … با نمایندگانِ شرکت‌های حاضر از روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، عمان و … از محورهای اصلی مذاکرات فی‌مابین بود. مشارکت در طرح‌های EPC و فروش خدمات و قطعات نیز در دستور کار نمایندگان بخش‌های مربوطه در سطح گروه مپنا قرار گرفت.

مدیران و کارشناسان اعزامی مپنا در جریان برگزاری این نمایشگاه به ارائۀ توانمندی‌های گروه در زمینۀ “تولید توربین‌های کلاس F، جدیدترین پره‌های مورد استفاده در ساختِ توربین‌های نیروگاهی، ساختِ نیروگاه‌های سیکل ترکیبی سایز کوچک، احداث و توسعۀ نیروگاه‌های موبایل، معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و …” پرداختند. در نمایشگاه امسال، علاوه بر مدیران و فعالانِ بخش انرژی از کشور روسیه، مسئولانِ صنعت انرژی از دیگر کشور‌ها مانند عمان نیز در غرفۀ مپنا حضور یافتند و نسبت به گسترش همکاری‌های مشترک در بازار انرژی ایران و دیگر کشورها مذاکره کردند.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا