جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قرارداد انتقال تکنولوژی و لیسانس بویلرهای کلاس F، H و بالاتر میان مپنابویلر و CMI امضاء شد

قرارداد انتقال تکنولوژی و لیسانس بویلرهای بازیاب حرارتی برای توربین‌های کلاس F و H بین مدیرعامل شرکت مپنا بویلر و مدیرعامل بخش انرژی شرکت CMI بلژیک به امضاء رسید.

قرارداد انتقال تکنولوژی و لیسانس بویلرهای بازیاب حرارتی برای توربین‌های کلاس F و H بین مدیرعامل شرکت مپنا بویلر و مدیرعامل بخش انرژی شرکت CMI بلژیک به امضاء رسید.

براساس مفاد این قرارداد، شرکت  بلژیکی CMI، “دانش فنی و لیسانس بویلرهای بازیافت حرارتی در پائین‌دست توربین‌های گازی کلاس Fو H و ظرفیت‌های بالاتر” را به مدت ۱۰ سال در اختیار شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا قرار می‌دهد. این قرارداد در صورت توافق طرفین تا پنج سال دیگر نیز تمدید می‌شود.

در این مراسم که عصر روز چهارشنبه بیستم بهمن و با حضور “فرانسوا دلی” سفیر بلژیک در کشورمان برگزار شد، “عبدالمجید رجبی” مدیرعامل شرکت مپنا بویلر و “پیر مولن” مدیرعامل بخش انرژی شرکت CMI بلژیک، قرارداد انتقال تکنولوژی و لیسانس بویلرهای بازیاب حرارتی برای توربین‌های کلاس F و H را امضاء کردند.

مهندس رجبی، در حاشیۀ این مراسم، با ابراز خرسندی از نهایی شدن قرارداد مشترک با شرکت CMI، اظهار داشت: گروه مپنا سبد محصولات خود را افزایش داده و وارد حیطۀ تولید توربین‌های کلاس F شده است و لازم بود تا بویلرهای کلاس F نیز تأمین شوند، بنابراین ما رسمأ وارد ایجاد ظرفیت کلاس F و H شدیم.

مدیرعامل شرکت مپنا بویلر، خاطرنشان کرد: بازار هدف بویلرهای توایدی براساس قرارداد مشترک، هیچ محدودیتی نخواهد داشت و مپنا می‌تواند این محصول را ‌در کشورهای مختلف عرضه کند، ضمن آنکه شرکت CMI نیز مشتریانی دارد و مقرر شد محصولات بویلرهای بازیاب حرارتی برای توربین‌های کلاس F و H را از این پس به جای کشورهای مکزیک و هند، در کارخانجات گروه مپنا تولید نماید.

فرانسوا دلی” سفیر بلژیک در ایران نیز با اشاره به قرارداد گروه مپنا و شرکت CMI، این قرارداد را در چارچوب روابط بسیار مناسب دو کشور ایران و بلژیک ارزیابی کرد.

وی سوابق ۱۳۰ سالۀ صنعتی و فنی تهران و بروکسل را یادآور شد و بر عزم و ارادۀ کشور متبوعش بر ادامۀ همکاری‌های مشترک با ایران تأکید کرد.

همچنین  آقای “پیر مولن” نیز با اشاره به سابقۀ همکاری بلندمدت مپنا بویلر و  CMI، از آغاز دور جدید مشارکت دو مجموعه ابراز خرسندی کرد.

وی به بازارهای مپنا و CMI  در ایران و کشورهای منطقه پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این قرارداد به گسترش روابط دوجانبه و بازارهای دو شرکت بیانجامد.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا