جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

گروه مپنا آرزومند تسلای آبادانِ داغدار

مقارن ظهر روز دوم خرداد و در میانه گرمای یک روز معمولی در آبادان، ساختمان ۱۱ طبقه متروپل این شهر ریزش کرد و آبادانی‌ها و تمامی ملت ایران را به سوگ نشاند و امروز هشتم خرداد برای اعلام همدردی تک تک مردم این کشور با هموطنان داغ‌دیده خود، عزای عمومی اعلام شده است. ابعاد این حادثه ناگوار آنچنان عظیم بود که از همان ابتدا هم از سوی سازمان مدیریت بحران کشور، حادثه‌ای در «سطح ملی» تعریف شد؛ حالا نه تنها می‌دانیم که این فاجعه‌ای ملی است و امدادرسانی‌ها از سراسر کشور صورت می‌گیرد، بلکه اندوه بزرگ مردم آبادان و غم از دست رفتگان این شهر مظلوم، در چشمان همگان دیده می‌شود. رخ دادن این اتفاق در آستانه سال‌روز سوم خرداد و فتح خرمشهر بار دیگر همه...

مقارن ظهر روز دوم خرداد و در میانه گرمای یک روز معمولی در آبادان، ساختمان ۱۱ طبقه متروپل این شهر ریزش کرد و آبادانی‌ها و تمامی ملت ایران را به سوگ نشاند و امروز هشتم خرداد برای اعلام همدردی تک تک مردم این کشور با هموطنان داغ‌دیده خود، عزای عمومی اعلام شده است.
ابعاد این حادثه ناگوار آنچنان عظیم بود که از همان ابتدا هم از سوی سازمان مدیریت بحران کشور، حادثه‌ای در «سطح ملی» تعریف شد؛ حالا نه تنها می‌دانیم که این فاجعه‌ای ملی است و امدادرسانی‌ها از سراسر کشور صورت می‌گیرد، بلکه اندوه بزرگ مردم آبادان و غم از دست رفتگان این شهر مظلوم، در چشمان همگان دیده می‌شود.
رخ دادن این اتفاق در آستانه سال‌روز سوم خرداد و فتح خرمشهر بار دیگر همه ما را به یاد مقاومت همیشگی‌شان انداخت و همچنین به یاد جان‌های عزیزی که دیگر در میان ما نیستند.
اندوه این حادثه تلخ، همه مردم ایران را متاثر و متحد کرده و با بودن در کنار یکدیگر امید داریم که شاید اندکی از بار این غم بزرگ را التیام بخشیم.
به آوارِ متروپل نگاه می‌کنیم و آرزو داریم دست‌اندرکاران همه پروژه‌های بزرگ در آینده، بیش از همیشه به رعایت اصول مهندسی، بهره‌گیری از دانش و احترام به ارزش زندگی انسان‌ها پایبند بمانند و دیگر شاهد چنین فاجعه دلخراشی در کشور عزیزمان نباشیم.
مردم داغدار و غمدیده آبادان
همه ما در گروه «مپنا» شریک مصیبت شما و آرزومند تسلایتان هستیم.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا