جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

همـایش‌های مهندسـی مکانیـک ایـران و صنعت نیروگاهی آغاز می‌شود

سی و یکمین همـایش سـالانه بین­ المللی مهندسـی مکانیـک ایـران و نهمین همایش صنعت نیروگاهی ایران توسط انجمن مهندسان مکانیک ایران با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و گروه مپنا همراه با برخی دانشگاه ­ها و صنایع برتر کشور از روز 19 تا 21 اردیبهشت­ ماه 1402 در پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

برنامه این همایش شامل نشست­ های علمی موازی و میزگردهای تخصصی، نشست‌­های ارائه مقالات پژوهشی و صنعتی، سخنرانی­‌های کلیدی توسط اساتید برجسته داخلی و خارجی، نمایشگاه محصولات دانش بنیان و صنعتی، کارگاه­‌های آموزشی تخصصی و مسابقات علمی دانشجویی هدفمند برای پژوهشگران، دانشگاهیان و صنعتگران خواهد بود.

این همایش فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و صنعتگران در رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی برق، مهندسی مواد، مهندسی شیمی و سایر رشته‌های مرتبط است.

همچنین امکان معرفی پیشرفت­‌های علمی و فناوری دانشگاه­‌ها، شرکت­‌های دانش بنیان و صنعتگران در قالب ارائه تولیدات علمی و محصولات تولیدی و صنعتی در نمایشگاه جانبی همایش فراهم آورده شده است. علاوه بر آن، نمایشگاه فضای مناسبی برای تعریف نیاز صنعت به نیروی انسانی متخصص و معرفی دانشجویان و فارغ التحصیلان توانمند دانشگاهی و امکان برقراری تعامل هر چه بیشتر صنعت و دانشگاه خواهد بود.

آموزش مهندسی مکانیک، انرژی و محیط زیست، بیو- میکرو و نانومکانیک، ترمودینامیک و انتقال حرارت، خودرو و حمل و نقل، دینامیک، ارتعاشات و کنترل، طراحی و قابلیت اطمینان سامانه‌های مکانیکی، مکانیک جامدات، مکانیک سیالات، ساخت و تولید و هوا فضا از جمله مهمترین محورهای سی و یکمین همایش بین المللی سالانه مهندسی مکانیک ایران محسوب میشود.

همچنین محورهای نهمین همایش صنعت نیروگاهی ایران شامل تولید توان با استفاده از سوخت گاز، دیجیتال سازی در نیروگاه، ذخیره سازی انرژی، مهندسی شیمی و خوردگی، تجهیزات اصلی و کمکی، مهندسی مواد، محیط زیست و کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، منابع انرژی پراکنده و انرژی‌های تجدیدپذیر، مدل‌سازی کنترل، حفاظت و ابزار دقیق، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات (O&M) و ماشین‌های الکتریکی (Electrical Machines) است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا