جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تفاهم‌نامه همکاری شرکت پره‌توربین مپنا و شرکت مبین انرژی خلیج فارس امضا شد

تفاهم‌نامه مشترک شرکت مهندسی و ساخت پره‌توربین مپنا (پرتو) و شرکت مبین انرژی خلیج فارس امضا و مقرر شد که گروه مپنا در جهت ساخت پره‌های ثابت و متحرک توربین‌های گازی مورد نیاز شرکت مبین انرژی خلیج فارس همکاری نماید. بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های فنی و تجهیزاتی بالقوه و بالفعل داخلی در راستای اجرای برنامه راهبردی مسئولیت اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است. این تفاهم‌نامه را «محمود آذری» مدیر توسعه تجاری فروش شرکت پرتو و «مهدی فرزانه» مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس، روز سه‌شنبه سوم اسفندماه در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی جزیره کیش به امضا رساندند. سومین نمایشگاه...

تفاهم‌نامه مشترک شرکت مهندسی و ساخت پره‌توربین مپنا (پرتو) و شرکت مبین انرژی خلیج فارس امضا و مقرر شد که گروه مپنا در جهت ساخت پره‌های ثابت و متحرک توربین‌های گازی مورد نیاز شرکت مبین انرژی خلیج فارس همکاری نماید. بهره‌برداری حداکثری از توانمندی‌های فنی و تجهیزاتی بالقوه و بالفعل داخلی در راستای اجرای برنامه راهبردی مسئولیت اجتماعی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
این تفاهم‌نامه را «محمود آذری» مدیر توسعه تجاری فروش شرکت پرتو و «مهدی فرزانه» مدیرعامل شرکت مبین انرژی خلیج فارس، روز سه‌شنبه سوم اسفندماه در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی جزیره کیش به امضا رساندند.
سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی با تمرکز بر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در جزیره کیش با حضور شرکت‌های مختلف از جمله گروه مپنا در حال برگزاری است.
 

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا