جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بهره‌برداری از فاز اول واگن‌های باری لبه‌بلند گروه مپنا

مپنا نیوز - فاز نخست واگن‌های باری لبه‌بلند شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا در قالب یک قطار کامل آغاز شد.

مپنا نیوز – فاز نخست واگن‌های باری لبه‌بلند شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا در قالب یک قطار کامل آغاز شد.
مدیرعامل شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا، گفت: تعداد 10 دستگاه واگن لبه‌بلند باری، در آخرین روز از فصل بهار 1400 از شرکت واگن پارس مپنا تحویل و عملیات تست و بهره‌برداری با لکوموتیو  MAP24مپنا در ایستگاه اردکان با موفقیت انجام شد.
«سید مرتضی علی‌ احمدی» اظهار داشت: گروه مپنا در بخش حمل و نقل ریلی، با سرمایه‌گذاری، هفت شرکت معتبر و متخصص در ارائه خدمات ریلی را فعال نموده است و با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات ریلی، در کنار ساخت لوکوموتیو، ساخت واگن، خدمات بازسازی و نگهداری ناوگان و نیز خدمات مهندسی در امور مترو، با ایجاد شرکت حمل و نقل چندوجهی به عنوان هشتمین شرکت بخش حمل و نقل ریلی، حلقه این خدمت در بهره‌برداری از ناوگان و شبکه ریلی کامل شده است.
وی افزود: این شرکت در نوع خود نخستین شرکت ریلی است که کلیه خدمات ناوگان را در درون خود تأمین و در صورت ایجاد شرایط مناسب در شبکه ریلی، قطار کامل ریلی راه‌اندازی می‌نماید.      
احمدی خاطر نشان کرد: این سری از واگن‌های تحویلی در قرارداد فاز اول ساخت  ۴۰۰ دستگاه واگن لبه بلند باری با شرکت واگن پارس مپنا است. 
مدیرعامل شرکت حمل و نقل چندوجهی مپنا در پایان گفت: قرارداد اصلی این شرکت در مرحله اول، هزار دستگاه واگن با واگن پارس مپنا  است که به ترتیب در سه فاز ۴۰۰ ، ۳۰۰ و ۳۰۰ برنامه‌ریزی شده است.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا