جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به حضور فعالانه گروه مپنا در نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برای گروه مپنا با انعقاد چندین قرارداد و ارائه خدمات، محصولات و فناوری‌های این گروه در صنعت ریلی خاتمه یافت.

غرفه مپنا در نمایشگاه حمل و نقل ریلی، در سالن 8 و 9 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، میزبان متخصصان و فعالان حوزه ریلی ایران و دنیا بود که از روز چهارم مهر 1402 تا هفتم ادامه داشت.
امضای قرارداد تولید و فروش 100 دستگاه واگن مخصوص حمل غلات از سوی شرکت واگن پارس مپنا به شرکت پارسیان ریل شرق و تولید و فروش 50 دستگاه واگن مخصوص حمل بالاست (واگن شن کش) توسط واگن پارس به شرکت تجارت کوشش سپاهان از جمله قراردادهای منعقد شده شرکت واگن پارس مپنا طی برگزاری نمایشگاه بود.
این شرکت همچنین به نمایندگی از گروه مپنا در روز دوم نمایشگاه حمل و نقل ریلی، توافقنامه 30 دستگاه واگن مسافری را با شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد (از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان) به امضا رساند.


در ادامه و در انتهای روز دوم نمایشگاه، توافقنامه تولید 100 دستگاه واگن جدید حمل بنزین به امضای شرکت واگن پارس و شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان رسید. به این ترتیب در مجموع انعقاد قرارداد و توافقنامه تولید و فروش 250 دستگاه انواع واگن باری و 30 دستگاه واگن مسافری از اقدامات صورت پذیرفته توسط شرکت واگن پارس در این نمایشگاه بود. همچنین مذاکرات و توافقات مربوط به انعقاد قرارداد جهت تولید 280 دستگاه واگن شش محوره و 100 دستگاه واگن لبه کوتاه و همچنین پنج دستگاه واگن مسافری در حین این نمایشگاه صورت پذیرفت.
تفاهمنامه خرید 1500 حلقه چرخ واگن باری بین شرکت کفریز و شرکت واگن پارس مپنا از جمله دیگر تفاهم‌های منعقد شده گروه مپنا در صنعت ریلی کشور بود.
همچنین شرکت مهندسی و ساخت لوکوموتیو مپنا نیز با انعقاد تفاهمنامه ساخت و فروش 10 دستگاه لوکوموتیو باری الکترودیزل مپ30 با شرکت سپهران ریل در این نمایشگاه فعال بود.
گفتنی است دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته با بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش بنیان و فعال حمل و نقل ریلی داخلی و خارجی روز چهارم مهر 1402 آغاز به کار کرد و تا هفتم مهر ادامه داشت. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا