جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

انتصاب تیم مستقل پیگیری سریع حادثه‌ انفجار در واحد ۲۵ مگاواتی پرند/پیام تسلیت وزیر نیرو

در پی حادثه تلخ انفجار در محل واحد 25 مگاواتی مپنا، مدیرعامل گروه مپنا به همراه مدیرعامل حوزه برق و جمعی از مدیران ارشد این گروه با حضور میدانی در محل حادثه از نزدیک محل حادثه را بررسی کردند. 

در نشست جانبی مدیر پروژه اظهار داشت؛ امروز همه مقدمات و استانداردها بررسی و تکمیل شده بود و برای تست دور سه هزار آمادگی کامل داشتیم.

وی افزود: این روند پیش از این در دیگر پروژه ها بدون مشکل اجرا شده بود و امروز هم تمامی موارد معمول و استاندارد چک و بازبینی شد و همزمان با فرمان آغاز عملیات تست در محل حادثه به علت خروج گاز و وقوع آتش سوزی از لوله رابط دو فلنج خط ورودی به واحد، متأسفانه دو نفر از همکاران عزیز ما در گروه مپنا جان باختند.

در ادامه مدیرعامل گروه مپنا ضمن ابراز تاسف در بروز حادثه تلخ جان باختن دو نفر از کارکنان گروه مپنا تیمی سریع و مستقل را به عنوان مسئول پیگیری این حادثه منصوب کرد و مأموریت داد که در اسرع وقت همه جوانب حادثه را سنجیده و گزارش مستقل را ارائه نمایند.

در این راستا مقرر شد عوامل فنی غیرمربوطه نیز که در ظاهر نیز هیچ ارتباطی با انفجار ندارند مورد بررسی دقیق قرار گیرد و گزارش نهایی حداکثر ظرف یک هفته آماده شود.

پیام تسلیت وزیر نیرو

همچنین در پی این حادثه تلخ، وزیر نیرو در تماس تلفنی با مدیرعامل گروه مپنا حادثه جان باختن دو نفر از مهندسان گروه مپنا را تسلیت گفت.

علی اکبر محرابیان ضمن جویا شدن حال مصدومان حادثه و آرزوی سلامتی کامل برای این عزیزان، در گفتگو با مدیرعامل گروه مپنا مسائل فنی حادثه را نیز بررسی کرد.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا