جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تندیس سیمین هجدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی به گروه مپنا و شرکت توگا اهدا شد

مپنا نیوز - مراسم هجدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی همزمان با روز مهندسی برگزار شد و شرکت گروه مپنا و شرکت‌‌ مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) موفق به اخذ تندیس سیمین شدند و شرکت مهندسی و ساخت پره‌توربین مپنا (پرتو) تندیس‌بلورین دریافت کرد.

مپنا نیوز – مراسم هجدهمین جایزه ملی تعالی سازمانی همزمان با روز مهندسی برگزار شد و شرکت گروه مپنا و شرکت‌‌ مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) موفق به اخذ تندیس سیمین شدند و شرکت مهندسی و ساخت پره‌توربین مپنا (پرتو) تندیس‌بلورین دریافت کرد.
در این مراسم که صبح روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه در «مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی» سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، شرکت‌های گروه مپنا و مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) در بازه امتیازی 550 تا 600 موفق به اخذ تندیس سیمین و شرکت مهندسی و ساخت پره‌توربین مپنا (پرتو) در بازه امتیازی 500 تا 550 موفق به اخذ تندیس بلورین شدند.
محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در سخنرانی خود به ستایش عملکرد مپنا در حوزه نیروگاهی پرداخت.
وی با اشاره به وابستگی کشور به شرکت‌های خارجی در سال‌های گذشته، اقدامات گروه مپنا را در رفع این نیاز ستودنی و باعث خرسندی دانست.
معاون وزیر صمت همچنین به عملکرد مپنا در حوزه مهندسی و ساخت تجهیزات پیشرفته و پیچیده مانند توربین، ژنراتور و پره‌توربین اشاره و ابراز امیدواری کرد مپنا با توسعه فناوری‌های خود، کلاس‌های بیشتری از توربین را تولید نماید.
صالحی‌نیا همچنین قرارگیری ایران در بین کشورهای صاحب فناوری ساخت توربین را موجب غرور دانست.
مسعود همایونفر، عضو کمیته داوری و علمی جایزه تعالی سازمانی نیز در رونمایی از «الگوی تعالی سازمانی ویرایش 1400» از همکاری شرکت‌های توگا و پرتو در اجرای آزمایشی مدل و یافتن نکات قابل بهبود آن قدردانی کرد.
پیش از این شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا)، بویلر و تجهیزات مپنا، برق و کنترل مپنا (مکو) موفق به اخذ تندیس سیمین شده بودند.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا