جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

ثبت رکوردی جدید در طرح توسعه ذخیره سازی گاز شوریجه در میدان خانگیران / پایان عملیات حفاری و تکمیل هفت حلقه چاه توسط شرکت حفاری مپنا

با اتمام چاه‌های خانگیران 86 و 87 از پروژه طرح ذخیره سازی و تولید گاز از لایه مخزنی شوریجه D تعداد چاه‌های تکمیل شده در این طرح به هفت حلقه رسید.

پیرو بهینه سازی‌های صورت گرفته در بحش تحت الارض و ابعاد مختلف این پروژه و با اتکا به توانمندی نیروی انسانی متخصص و تعهد به ارزش آفرینی برامده از کارجمعی، ضمن کاهش مدت زمان عملیات حفاری در چاه‌های 86 و 87 و جلو افتادگی از برنامه پیش‌بینی شده، بهترین رکورد کل میدان از ابتدا تا کنون (مجموع فاز 1 و 2) در چاه 87 و به مدت 85 روز توسط شرکت حفاری مپنا به ثبت رسید.

همچنین با تمرکز بر بهبود مستمر و رضایت ذینفعان به عنوان شعار اصلی و راهبردی شرکت حفاری مپنا در این طرح بزرگ ملی, هشتمین چاه نیز تا یک ماه آینده تکمیل و آماده جریان دهی خواهد شد.

طرح بزرگ ذخیره سازی گاز شوریجه مطابق قرارداد BOT منعقده مابین شرکت مهندسی و توسعه گاز و گروه مپنا و در راستای حل مشکل ناترازی گاز کشور و رفاه حال هموطنان عزیزمان در شمال شرق ایران عزیز در حال انجام است.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا