جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید وزیر برق عراق از کارخانجات مپنا

مپنا نیوز - گروه مپنا، روز دوشنبه 5 مهر 1400، میزبان وزیر برق جمهوری عراق بود. در این دیدار "عادل کریم" از نزدیک با بخشی از دستاوردها و توانمندی‌های این مجموعه دانش بنیان آشنا شد.

مپنا نیوز – گروه مپنا، روز دوشنبه 5 مهر 1400، میزبان وزیر برق جمهوری عراق بود. در این دیدار “عادل کریم” از نزدیک با بخشی از دستاوردها و توانمندی‌های این مجموعه دانش بنیان آشنا شد.
آقای کریم، همراه با “رشید علی” مشاور نخست‌وزیر و مقام‌های حوزۀ انرژی عراق، به بازدید از بخش از کارخانه‌های مپنا رفت و مورد استقبال جمعی از مدیران ارشد این گروه قرار گرفت.
وزیر برق عراق از سالن‌های مختلف کارخانه‌ دو شرکت توربین‌ مپنا و ژنراتور مپنا دیدار و بخشی از فعالیت‌های این دو مجموعه‌ دانش بنیان را مشاهده کرد. وی از فعالیت‌های صنعتی گروه مپنا ابراز خرسندی نمود.
در جریان این بازدید، در مورد محورهای همکاری گروه مپنا و صنعت برق عراق و نیز راه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای مراسم، در نشستی مشترک، وزیر برق عراق با تقدیر از گروه مپنا جهت میزبانی در روز عزیز اربعین، اظهار داشت: مپنا دارای سوابق و تجربیات فراوانی است و در کشور  عراق به ویژه نزد اهالی صنعت برق به خوشنامی مشهور است.
عادل کریم گفت: در راستای همکاری دوجانبه، هیأتی از مدیران کل وزارت برق عراق در مپنا حضور یافته‌اند و امیدوارم در آینده نردیک یه تفاهم‌نامه مشترک در زمینه احداث و نصب نیروگاه‌ها، سرویس و خدمات نیروگاهی و نیز تأسیس کارگاه‌ها در عراق دست یابیم.
وزیر برق عراق تصریح کرد: بنده به صراحت اعلام می‌کنم مپنا از شرکت‌های بسیار خوب و در سطح جهانی است و انشاالله روابط استراتژیک داشته باشیم.
وی در پایان گفت: درهای عراق به سوی مپنا باز است و ما همسایه و دوستان هم هستیم و ما شما را در همکاری مقدم بر دیگران می‌دانیم.

به اشتراک گذاری:
اسکرول به بالا