جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور گروه مپنا در نمایشگاه ساخت تجهیزات نفتی خوزستان/ امضای قرارداد با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب

گروه مپنا به همراه زیرمجموعه‌های این گروه صنعتی از بخش‌های مختلف در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با زمینه فعالیت در حوزه نفت و گاز شرکت کرده است.

قرارداد مشترک گروه مپنا و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه ساخت تجهیزات نفت اهواز به امضا رسید.
در این رویداد، شرکت مهندسی موادکاران مپنا با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قرارداد فروش کالا منعقد کردند. بر اساس این قرارداد، فروش هشت قلم مشتمل بر یک‌هزار و ۳۴۴ قطعه پره‌های توربین رولزرویس به امضا رسید.
چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه (یکشنبه تا چهارشنبه) در اهواز در حال برگزاری است و تازه‌ترین دستاوردهای ساخت داخل در حوزه تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت معرفی می‌شوند.
غرفه مپنا در این نمایشگاه مورد استقبال دست‌اندرکاران حوزه صنعت نفت کشور و پژوهشگران صاحبان کسب و کار در این زمینه شد. همچنین علیرضا دانشی، مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب از غرفه گروه مپنا بازدید کرد.
در این نمایشگاه ۲۸۱ شرکت از ۱۶ استان تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، مرکزی، البرز، یزد، قزوین، آذربایجان شرقی، همدان، بوشهر، مازندران، زنجان، خراسان شمالی و گیلان حضور دارند.
بخش نفت و گاز گروه مپنا در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات نفتی خوزستان به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود با زمینه فعالیت در حوزه نفت و گاز شرکت کرده است.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه (یکشنبه تا چهارشنبه) در اهواز در حال برگزاری است و تازه‌ترین دستاوردهای ساخت داخل در حوزه تجهیزات مورد نیاز صنعت نفت معرفی می شوند.
در این نمایشگاه ۲۸۱ شرکت از ۱۶ استان تهران، خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، فارس، مرکزی، البرز، یزد، قزوین، آذربایجان شرقی، همدان، بوشهر، مازندران، زنجان، خراسان شمالی و گیلان حضور دارند

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا