جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید وزیر آب و انرژی تاجیکستان از کارخانجات گروه مپنا

وزیر آب و انرژی انرژی جمهوری تاجیکستان، روز چهارشنبه 13 آذر 98 با حضور در کارخانجات گروه مپنا، به آشنایی با فعالیت‌های صنعتی این مجموعه و مذاکره با مدیران ارشد این گروه پرداخت.

وزیر آب و انرژی انرژی جمهوری تاجیکستان، روز چهارشنبه 13 آذر 98 با حضور در کارخانجات گروه مپنا، به آشنایی با فعالیت‌های صنعتی این مجموعه و مذاکره با مدیران ارشد این گروه پرداخت.
“عثمان‌علی عثمان‌زاده”، وزیر آب و انرژی جمهوری تاجیکستان که به منظور شرکت در کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور به تهران سفر کرده است، با همراهی «عباس علی‌آبادی»، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل گروه و جمعی از مدیران ارشد مپنا، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف و سالن‌های ساخت و تولید تجهیزات صنایع انرژی، از نزدیک با دستاوردها و توانمندی‌های موجود در این گروه آشنا شد.
در ابتدای این دیدار، فعالیت‌های گروه مپنا در سه حوزه نیرو، نفت و گاز و حمل و نقل ریلی برای مدعوین تاجیکستانی تشریح و برخی از مهم‌ترین پروژه‌ها، دستاوردها و محصولات مپنا معرفی شد. توربین‌های ارتقاء یافته MGT-70، انرژی‌های تجدیدپذیر، تولید آب و برق همزمان، نیروگاه‌های موبایل، برقی‌سازی خودروها و خطوط ریلی و تبدیل نیروگاه‌‌های ساده به سیکل ترکیبی از جمله دستاوردهای گروه مپنا بود که در این دیدار مورد تأکید و بحث و گفت‌وگوی دوجانبه قرار گرفت.
آقای عثمان‌زاده، وزیر آب و انرژی جمهوری تاجیکستان در ادامه این دیدار، به بازدید از کارخانه‌های شرکت‌های مهندسی و ساخت توربین‌ مپنا، پره‌توربین مپنا و ژنراتور مپنا و سالن‌های توربین گاز و بخار، سالن کمپرسور، آزمایشگاه مواد ساخت افزایشی، سالن ریخته‌گری، سالن ماشین‌کاری، سالن توربین بادی و … پرداخت و با محصولات متنوع این شرکت‌ها از قبیل توربین کلاس  F، پره‌های توربین ساخته‌شده با فناوری‌های تک‌کریستال و انجماد جهت‌دار و توربین‌های بادی 2.5 و 4.5 مگاواتی از نزدیک آشنا شد.
وزیر آب و انرژی تاجیکستان نبز در این دیدار به تشریح وضعیت بخش نیروگاهی و انرژی در کشور متبوع خود پرداخت و با اشاره به توانمندی‌های مپنا، از حضور این گروه در بازار انرژی تاجیکستان استقبال کرد. ‌
 

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا