جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل گروه مپنا در دیدار نوروزی و همایش کارکنان: امروز مپنا یک دستگاه حل مسأله برای کشور است

دیدار نوروزی و همایش کارکنان شرکت مپنا در سالن آمفی‌تأتر روزنامه اطلاعات برگزار شد.

دیدار نوروزی و همایش کارکنان شرکت مپنا در سالن آمفی‌تأتر روزنامه اطلاعات برگزار شد.
روز شنبه شانزدهم فروردین ماه جاری، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل گروه مپنا با مدیران ارشد گروه و همکاران واحدهای مختلف شرکت مپنا دیدار نوروزی برگزار کرد. در این رویداد که در فضایی صمیمانه برپا شد، در کنار تبریک و تهنیت‌های آغاز سال نو و سخن از نوروز و بهار، صحبت از فضای کسب و کار و چشم‌اندازهای متصور در سال پیش‌رو به میان آمد، در همین حال، مدیرعامل مپنا ضمن بیان توصیه‌هایی به پرسنل مپنا، بر گسترش فعالیت‌ها در حوزه‌های کسب و کار گروه و موفقیت‌های بیشتر اظهار امیدواری کرد.
در ابتدای این همایش، پس از پذیرایی از مدعوین، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، سرود “ای ایران” توسط گروه موسیقی چکامه‌سازان اجرا و مورد استقبال حاضران واقع شد.
رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل گروه مپنا، به عنوان تنها سخنران این همایش، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۳۹۳ شمسی و با گرامیداشت نام بانوی بزرگوار حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: امیدوارم همه ما درس آموخته مکتب اهل بیت باشیم و از آن بانوی بزرگوار مدد گیریم.
دکتر علی‌آبادی خطاب به پرسنل مپنا اظهار داشت: از همه شما عزیزان تشکر می‌کنم که با زحمات زیاد، موجبات موفقیت‌های روزافزون مپنا در سطح گروه شدید و من شخصا قدردان زحمات همه شما کارکنان مپنا هستم و تردید ندارم که دیگر مدیران ارشد گروه نیز قدردان زحمات پرسنل هستند.
وی افزود: امیدوارم که همه ما بنده خوب خداوند باشیم و توفیق بندگی نصیب همه ما شود، یقیناً هدف خلقت ما از سوی پروردگار نیز بندگی ما نزد خالق متعال بوده است.
وی با یادآوری حدیثی از حضرت امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: به فرموده آن حضرت، بندگی همان کسب معرفت است، چرا که اگر معرفت پیدا نکنیم، بنابر حقیقت هستی، دلیلی برای عبادت مشهود هم نخواهیم داشت و هر کسی که هستی و خداوند را بهتر بشناسد، درجه بندگی‌اش بالاتر خواهد بود.
دکتر علی‌آبادی تاکید کرد: یقیناً یکی از نشانه‌های مهم بندگان خوب خداوند، اخلاق نیک است، بنابراین همگی را به اخلاق نیک توصیه می‌کنم و درخواست دارم که دیگران را دوست بدارید و با اخلاق حسنه برخورد نمایید و بدانید که پاداش این دوستی و ابراز محبت، اول از همه نصیب خود ما خواهد شد.
وی اضافه کرد: بدون تردید، اثر روی خندان، روزی وسیع است و همانگونه که در قرآن کریم و احادیث نبوی ما آمده، لازم است از روزی خود به دیگران انفاق کنیم و از مالی که دوست داریم به دیگران ببخشیم، در این صورت اگر توانایی بخشیدن داشته باشیم، نزد خداوند عزیز خواهیم بود.
وی در عین حال خاطر نشان کرد: البته بخشش تنها از جنبه مادی نیست، چرا که انسان خلیفه و جانشین خداوند بر روی زمین است و نقش متفاوتی نسبت به دیگر موجودات هستی دارد و این نقش متفاوت، تنها قدرت جسمانی و توانایی‌های مادی انسان نبوده است، بلکه مهم‌تر از همه، انفاق دانش و فضیلت‌هایی است که کسب کرده‌ایم.
رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل گروه مپنا در ادامه به عملکرد مپنا در سال گذشته و چشم‌انداز سال پیش رو پرداخت و اظهار کرد: گروه مپنا سال گذشته با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرد، اما اطمینان داشته باشید که هر میزان مشکلات پیشتر می‌شود، نشان دهنده آن است که لیاقت ما نیز بیشتر است و بدانید که مشکلات فراوان نشانه بزرگ شدن شما است و هر قدر جلوتر برویم، ابتلائات و مشکلات وسیع‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند.
وی گفت: امیدوارم همانگونه که سال گذشته موفق شدیم بر مشکلات غلبه کنیم، در سال ۹۳ نیز بر مشکلات فائق آییم.
دکتر علی‌آبادی تصریح کرد: مپنا دیگر تولید کننده یک محصول نیست و ما به وضیعتی رسیده‌ایم که کشور از مپنا انتظارات بیشتری دارد و ما باید بتوانیم مشکلات کشور را بشناسیم و برای حل آنها تلاش کنیم.
مدیرعامل گروه مپنا افزود: امروز مپنا یک دستگاه حل مسأله برای کشور است و امیدواریم در سال جدید با وجود مشکلات بیشتر به موفقیت‌های عظیم‌تر نائل آییم. پاداش تلاش‌ها‌یمان نیز نزد خداوند محفوظ است و روزی فراوان نصیب همه ما خواهد شد.
پایان بخش همایش کارکنان و دیدار نوروزی سال ۱۳۹۳ نیز اجرای قطعات موسیقیایی توسط گروه چکامه‌سازان بود که پیش از آن مهندس حقیقی مدیر ارتباطات و بازار گروه با ارائه توضیحاتی، ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان “اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی” گفت: خوشبختانه مدیریت جهادی در خون مپنا عجین است و کار مپنا نیز اقتصادی است و تحقق این موضوعات مهم برای مپنا طبیعی است.
وی افزود: با کسب اجازه از مدیریت عامل گروه، امیدواریم که امسال موضوع فرهنگ نقش بیش از پیش در مپنا ایفا نماید.
مهندس حقیقی در پایان اظهارات خود خاطرنشان کرد: آرزو می‌کنم که در سال پیش‌رو به فرهنگ اصیل این مرز و بوم که انسان‌ساز است و در روح ما بندگی خلق می‌کند، بیشتر بپردازیم.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا