جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

تقدیر از گروه مپنا به عنوان هلدینگ پیشرو

در دومین “کنفرانس بین‌المللی هلدینگ‌های برتر و شرکت‌های پیشرو”، از گروه مپنا به عنوان “هلدینگ‌ پیشرو” تقدیر شد.

در دومین “کنفرانس بین‌المللی هلدینگ‌های برتر و شرکت‌های پیشرو”، از گروه مپنا به عنوان “هلدینگ‌ پیشرو” تقدیر شد.
معاون بازرگانی گروه مپنا، به نمایندگی از مدیرعامل در این کنفرانس حاضر شد و لوح تقدیر و “تندیس هلدینگ پیشرو” را دریافت کرد.
دومین دورۀ این کنفرانس، پنجم بهمن ماه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، نمایندۀ سازمان توسعۀ صنعتی ملل متحد و مسئولان دولتی و نمایندگان بخش خصوصی کشور، و البته با حضور مهمانانی از کشورهای مالزی و کره‌جنوبی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.
دبیر کمیتۀ ارزیابی و رتبه‌بندی هلدینگ‌های برتر کشور دربارۀ شاخص‌های ارزیابی و انتخاب هلدینگ‌ها در این دوره از کنفرانس گفت: “ملاک اصلی رتبه‌بندی، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های این هلدینگ‌ها بوده است.”
“سید علی صدری” هدف از برگزاری این کنفرانس سالیانه را “بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی هلدینگ‌ها و گردآوری و جمع‌بندی نظرات صاحب‌نظران و نمایندگان بخش‌های دولتی و خصوصی در سطوح ملی و بین‌المللی به منظور ارائۀ راهکارهای پیشرو و بهبود اثربخشی و کارآیی هلدینگ‌ها” عنوان کرد.
“پیاده‌سازی مدیریت ریسک، اجرای سازوکارهای حاکمیت شرکتی، آموزش روش‌های تأمین مالی هلدینگ‌ها و استقرار ساختارهای نوین مدیریتی در هلدینگ‌ها و شرکت‌های پیشرو” از مواردی بود که در کارگاه‌ها و سخنرانی‌های این کنفرانس مورد توجه قرار گرفت.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا