جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور سبز گروه مپنا در نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، صرفه‌جویی، بهره‌وری انرژی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، صرفه‌جویی، بهره‌وری انرژی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
این نمایشگاه که به عنوان گردهمایی فعالان بخش خصوصی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر شناخته می‌شود، روزجمعه ششم اسفند و هم‌زمان با شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست ایران، با حضور “سیدمحمد صادق‌زاده” مدیرعامل سازمان انرژی‌های نو ایران (سانا) آغاز به‌کار کرد و امروز دوشنبه نهم اسفند به کار خود پایان می‌دهد.
نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، با حضور بیش از ۸۰ شرکت‌ داخلی و خارجی در زمینه صنایع مرتبط با انرژی‌های نو برپا ‌شد تا شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند. گروه مپنا نیز به عنوان یکی از شرکت‌های مطرح در حوزۀ انرژی، با اختصاص غرفه‌ای به معرفی قابلیت‌ها و توانمندی‌ها خود ‌پرداخت و نمایندگان بخش‌های پروژه‌های سرمایه‌گذاری و شرکت‌های احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا، مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا، تجهیزات سپاهان، مهندسین مشاور موننکو ایران و نیز مدیریت ارتباطات و بازار گروه، علاوه بر پاسخگویی به سوالات مدعوین، به مذاکره و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت‌های حاضر ‌پرداختند. “معصومه ابتکار” معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست”، “حمید چیت‌چیان”، وزیر نیرو و معاونان و مدیرانی از مجموعه‌های مرتبط از جمله حاضران در غرفه گروه مپنا بودند.
همچنین دو کارگاه آموزش هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه با عنوان‌های “دوران گذار توسعه انرژی‌های نو در اروپا: درس‌های مهمی برای یادگیری ” و “آیا BECCS (هیبرید سوخت‌های زیست توده و تکنولوژی جداسازی و استخراج کربن) می‌تواند راه حل پایداری برای مقابله با تغییر اقلیم باشد؟” برگزار شد.
این نمایشگاه به صورت سالانه از سوی وزارت نیرو و با همکاری سازمان انرژی‌های نو ایران، سازمان بهینه سازی انرژی ایران و کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و شرکت‌ها و بخش‌های مختلف حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر به ارائه دستاوردهای خود در این عرصه می‌پردازند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا