جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به حضور مپنا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز / گزارش تصویری

گروه مپنا با حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که از 27 تا 30 اردیبهشت ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران برگزار شد، ضمن انعقاد قراردادهایی در حوزه توربین‌های گازی، میزبان مقامات و دست اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور بود.  

گروه مپنا در این رویداد چهار روزه میزبان معاون اول رئیس جمهور، وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت، مدیرعامل شرکت ملی گاز، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیرعامل و به همراه رئیس هیئت مدیره شرکت انتقال گاز ایران و بسیاری از مقامات و دست اندرکاران صنعت نفت و گاز کشور، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان این حوزه بود.

از مهمترین دستاوردهای حضور مپنا در این نمایشگاه انعقاد قرارداد ساخت بار اول قطعات توربین‌های گازی SGT-700 مابین پالایشگاه شازند اراک و شرکت مهندسی موادکاران از گروه مپنا بوده است.

همچنین مذاکرات جهت عقد قرارداد در حوزه توربین‌های گازی SGT-400 ، DT-90 و …. با شرکت‌های مختلف صنعت نفت و گاز کشور و انجام مذاکره برای ورود مپنا به حوزه احداث و راه‌اندازی سیستم‌های تولید هم‌زمان آب و برق در منطقه آزاد جزیره لاوان از دیگر اقدامات انجام شده در حاشه این رویداد بود.

در این نمایشگاه، گروه مپنا با برگزاری نشست‌های مختلف با نمایندگان شرکت‌های کارفرما و پیمانکار، از فرصت‌های حضور در این رویداد برای گسترش ارتباطات تجاری بهره برد و با برقراری ارتباط نزدیک با کارفرمایان و جلسات مشترک، دستاوردهای مپنا را معرفی کرد.

گفتنی است بخش‌های نفت و گاز، برق، سرویس، مدیریت هماهنگی تولید و شرکت‌های تابعه و نیز معاونت بازرگانی مپنا، در سال جاری در این نمایشگاه به ارائه پروژه‌ها و دستاوردهای خود پرداختند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا