جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مراسم یادبود همکاران فقید مپنا مهندس خلیل نوروزی و مهندس معین جامه‌بزرگ برگزار شد

مراسم یادبود همکاران فقید گروه مپنا، مهندس «خلیل نوروزی» و مهندس «معین جامه‌بزرگ» با حضور خانواده‌‎های داغدار و کارکنان گروه مپنا برگزار شد.

در این مراسم که روز سه‌شنبه نهم آبان 1402 در مسجد الغدیر تهران و با حضور خانواده‌های مرحومان نوروزی و جامه‌بزرگ، همراه بود، جمعی از مدیران و کارشناسان گروه مپنا و اهالی صنعت نیروگاهی حضور داشتند.
شرکت‌کنندگان در این مجلس معنوی، با گرامی‌داشت یاد و خاطره زنده‌یاد مهندس خلیل نوروزی و زنده‌یاد مهندس معین جامه‌بزرگ، این ضایعه غم‌انگیز را به خانواده و بستگان آن دو مرحوم تسلیت گفتند.
مدیرعامل گروه مپنا در سخنانی، ضمن عرض تسلیت خطاب به خانواده مرحوم نوروزی و مرحوم جامه‌بزرگ گفت: اکنون دردی جانکاه بر روان همه ما در گروه مپنا و خانواده این بزرگواران نشسته است. این اتفاق تلخ ما را در این مصیبت داغدار کرده ولی آنچه فارغ از تسلیت می‌توان گفت این است که تا جای ممکن سعی کنیم از این حادثه درس بگیریم تا در آینده چنین اتفاقی تکرار نشود.

او ادامه داد: وقوع این حادثه ناگوار و از دست دادن دو نفر از متخصصان و کارکنان عزیزمان، موجب تالم خاطر و تاسف عمیق اینجانب و تمام کارکنان گروه مپنا شد. ما هم‌درد شما هستیم و حمایت‌‎های لازم را وظیفه خودمان می‌دانیم. همچنین این حادثه تلخ مصدومانی نیز داشته که شفای عاجل همکارانمان را خداوند مسئلت می‌کنیم.
محمد اولیاء اظهار داشت: اینجانب ضمن اعلام مراتب همدردی و عرض تسلیت به خانواده بزرگوار آن دو همکار فقید، از خداوند بزرگ برای آن مرحومان طلب مغفرت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم.
مدیرعامل گروه مپنا، بر تسریع در بازبینی مقررات مربوط به ریسک‌ها در گروه مپنا به‌منظور ایمنی بیشتر و اجتناب از وقوع حوادث مشابه تاکید و تصریح کرد: هر اتفاقی درس آموخته‌هایی دارد و باید جلوی چنین اتفاقاتی گرفته شود. تغییراتی در فرایندها و روش‌ها و همچنین بالا بردن استانداردهای ایمنی که تا کنون هم در مپنا مقید بوده‌ایم باید انجام شود و هم می‌بایست فرهنگ و ذهنیت ما در گروه مپنا نسبت به ایمنی در کار تغییر کند و بهبود یابد. لازم است مراقبت کنیم و بدانیم نتایج هرگونه اقدامات ما در گروه مپنا، نباید موجب آسیب رساندن به هیچ یک از همکاران این مجموعه شود و از همه همکاران درخواست دارم به این موضوع توجه لازم را داشته باشند.

گفتنی است صبح روز، 30 مهر ماه، در سانحه‌ای تلخ و غم‌انگیز، خط گاز تغذیه کننده واحد نیروگاه 25 مگاواتی پرند دچار حادثه شد و متاسفانه در اثر این انفجار، دو نفر از همکاران گروه مپنا جان خود را از دست دادند و چهار همکار دیگر مصدوم شدند.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا