جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نگاهی به حضور گروه مپنا در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب

گروه مپنا در نوزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران به معرفی دستاوردها، خدمات و نوآوری‌های این گروه صنعتی پرداخت.

تمرکز اصلی مپنا در این نمایشگاه ارائه راه‌حل‌های جامع (Total Solution) در کسب و کار آب بوده است. به این معنا که گروه مپنا به دلیل تنوع فعالیت در حوزه‌های کسب و کارهای آب، توانمندی ارائه راه حل‌های جامعی را دارد.
مپنا در این نمایشگاه به عنوان شرکت EPC و همچنین به عنوان تامین کننده سرمایه و سرمایه گذار در حوزه‌های شیرین سازی ،تصفیه پساب‌های شهری و صنعتی و ایجاد زیرساخت‌ برای ساخت داخل تجهیزات استراتژیک شرکت کرد.
همچنین طی برگزاری این نمایشگاه، قرارداد احداث پکیج نمک زدایی پروژه IRAN LNG به روش EPC بین شرکت نیرپارس و شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا در پروژه ایران ال ان جی بسته شد. عقد احداث و نصب ایستگاه های پمپاژ پروژه ملی انتقال آب از چابهار به زاهدان بین شرکت توسعه دو و شرکت ایمواسکو نیز از دستاوردهای دیگر این نمایشگاه بود. نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران فرصتی برای توافقات آتی در پروژه شیرین‌سازی آب در طرح انتقال آب ایمواسکو ایجاد کرد.
گفتنی است برنامه‌های آتی مپنا در حوزه آب با تمرکز بیشتر بر جذب تکنولوژی و بومی‌سازی تجهیزات حوزه‌های شیرین‌سازی، تصفیه پساب و ساخت تجهیزات کاهش مصرف آب در حوزه کشاورزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در به حداقل رساندن مصرف آب و بازچرخانی در صنایع معرفی شده است.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا