جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل واگن پارس مپنا: پیوستن ۲۰۰ واگن باری مسافری و لوکوموتیو به ناوگان ریلی کشور

به گفته مدیرعامل واگن پارس مپنا از ابتدای سال تاکنون ۷۰۰ واگن به ناوگان ریلی کشور الحاق شده است.

با حضور استاندار مرکزی ۲۰۰ دستگاه انواع واگن باری مسافری و لوکوموتیو تولید شده توسط شرکت واگن پارس مپنا اراک تحویل مشتریان و به ناوگان ریلی کشور ملحق شد.
استاندار مرکزی در مراسم تحویل این واگن‌ها با بیان اینکه تلاش‌هایی برای داخلی سازی متروی مورد نیاز استان‌های کشور در داخل در حال انجام است گفت: قرار است تولید متروی مورد نیاز کشور در بین واگن سازی‌های کشور توزیع شود که رونق واگن سازی‌ها را همراه خواهد داشت.
مخلص‌الائمه با اشاره به اینکه شرکت مپنا سال گذشته و حدودی از ایام امسال موفق شد رکود تولیدات خود را در طول تاریخ فعالیت خود بشکند افزود: بعضی از مشکلات اعم از مباحث مالی از سوی مشتریان سبب شد امسال رکورد تولید شده سال گذشته محقق نشود و مقداری کاهش یابد.
مرتضی ملانژاد، مدیرعامل واگن پارس مپنا با اشاره به اینکه تولید هر واگن به طور میانگین ۱۶هزار یورو هزینه دارد گفت: تولید این واگن‌ها در داخل با صرفه‌تر و یک سوم خرید خارج هزینه دارد و از ابتدای سال تاکنون ۷۰۰ واگن به ناوگان ریلی کشور ملحق شده است.
گفتنی است شرکت واگن پارس مپنا به عنوان بزرگترین سازنده انواع لوکوموتیو، واگن‌های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه، متولی اصلی تولیدات نظام حمل و نقل ریلی کشور است.

به اشتراک گذاری:
پیمایش به بالا